Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Inițiativă USR: Operatorii de la call-center trebuie să răspundă la apeluri în maximum 5 minute

Senatorii USR Robert Zob, Sergiu Cosmin Vlad, Dan Ivan, Cristian Ghica și Raoul Trifan au depus o inițiativă legislativă prin care operatorii de Call-Center să fie obligați să răspundă cu un operator uman în maximum 5 minute de la momentul efectuării apelului. Inițiativa prevede și amenzi usturătoare pentru cei care nu se conformează: de la 50.000 la 100.000 de lei. 
 
Robert Zob: „Rolul Call-Center-urilor este acela de a oferi rapid informații clienților și nu acela de a se transforma într-un labirint de opțiuni, o mașinărie de tocat nervii și timpul care să-i descurajeze pe oameni să mai sune a doua oară. Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns și pentru a oferi rapid informații relevante pentru client”.

În prezent, Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009 prevede că „(...) prestatorii vor furniza beneficiarilor, în special, adresa poștală, numărul de fax sau adresa de e-mail și numărul de telefon la care toți beneficiarii, inclusiv cei care au reședința sau sediul social într-un alt stat membru, le pot adresa o reclamație sau o solicitare de informații în legătură cu serviciul prestat”, fără a specifica o marjă de timp în care aceste apeluri pot fi preluate.
 



Go to top