Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Listă Legislație

Rezultate Cautare

Nr.NumarTitluStadiu
1 L537/2011
Proiect de lege privind modificarea şi completarea Legii nr. 1/2011, a educaţiei naţionale
Inițiatori:
Filip Petru - senator PD-L; Croitoru Cătălin - deputat PD-L
Respins de Camera decizională
Print

L537/2011

Proiect de lege privind modificarea şi completarea Legii nr. 1/2011, a educaţiei naţionale

Număr de înregistrare Senat: L537/2011
Număr de înregistrare Camera Deputaților: PLX239/2011
Adresa: -
Prima cameră: Camera Deputaților
Tip inițiativă: Propunere legislativă
Inițiatori: Filip Petru - senator PD-L; Croitoru Cătălin - deputat PD-L
   
Avizul Consiliului Legislativ: 568/19.05.2011
Procedura de urgență: Nu
Stadiu: Respins de Camera decizională
Caracterul legii: Organică
Termen adoptare:
Opiniile persoanelor interesate asupra propunerilor legislative aflate în consultare publică: Opinii trimise

Derularea procedurii legislative

Data Acțiunea


- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
- forma iniţiatorului
- expunerea de motive la iniţiativa legislativă
- avizul Consiliului Legislativ
- avizul Consiliului Economic şi Social
- punctul de vedere al Guvernului
- avizul comisiei
- raportul comisiei sesizate în fond
- forma adoptată de Senat
- adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative
- adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere
- forma adoptată de Camera Deputaţilor
- adresa pentru exercitarea dreptului de sesizare a Curţii Constituţionale
- sesizarea Curţii Constituţionale
- decizia Curţii Constituţionale
- adresa pentru forma de semnat pentru promulgare
- forma trimisă la promulgare
- raportul comisiei la reexaminare
- adresa prin care forma reexaminată este transmisă la cealaltă Cameră
- adresa prin care se comunică respingerea definitivă a iniţiativei legislative

Go to top