| 08-06-2004 |
înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere
|
CD |
| 08-06-2004 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor | Adresa initiatorului |
|
CD |
| 08-06-2004 |
solicitare aviz de la Consiliul Legislativ termen: 23-06-2004
|
CD |
| 08-06-2004 |
solicitare punct de vedere de la Guvern termen: 23-06-2004
|
CD |
| 18-06-2004 |
primire aviz de la Consiliul Legislativ
|
CD |
| 28-06-2004 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
|
CD |
| 28-06-2004 |
trimis pentru aviz la:
|
CD |
| 28-06-2004 |
trimis pentru raport la: termen depunere raport: 10.09.2004
|
CD |
| 12-07-2004 |
primire punct de vedere de la Guvern
|
CD |
| 09-09-2004 |
primire aviz de la:
|
CD |
| 20-09-2004 |
înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
|
CD |
| 20-09-2004 |
primire raport de respingere de la:
|
CD |
| 21-09-2004 |
respinsa de catre Camera Deputatilor
|
CD |
| 21-09-2004 |
Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.L640 (adresa nr.plx353/2004/21/09/2004)
adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
forma iniţiatorului
expunerea de motive la iniţiativa legislativă
|
SE |
| 22-09-2004 |
trimis pentru raport la Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport (TERMEN: 29/09/2004)
|
SE |
| 22-09-2004 |
Termen depunere amendamente: 28/09/2004
|
SE |
| 22-09-2004 |
trimis pentru aviz la Comisia Parlamentului României pentru Integrare Europeană (TERMEN: 28/09/2004)
|
SE |
| 22-09-2004 |
trimis pentru aviz la Comisia pentru buget, finanţe, activitate bancară şi piaţă de capital (TERMEN: 28/09/2004)
|
SE |
| 29-09-2004 |
Comisia pentru buget, finanţe, activitate bancară şi piaţă de capital transmite avizul cu nr. 1075-NEGATIV
|
SE |
| 29-09-2004 |
Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport depune raportul cu nr. 223-NEGATIV
raportul comisiei sesizate în fond
|
SE |
| 07-10-2004 |
înscris pe ordinea de zi a plenului Senatului
|
SE |
| 07-10-2004 |
respins de Senat pentru= 71, contra=7, abțineri=0
adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative
|
SE |