Anunțuri

Acreditarea jurnaliștilor pentru sesiunea parlamentară februarie - iunie 2025

Direcția presă, comunicare și imagine informează că în perioada 16 – 31 ianuarie a.c. se primesc cererile de acreditare pentru accesul în instituție - sesiunea parlamentară  februarie-iunie 2025.

Formularul tipizat de acreditare permanentă se poate descărca de pe site-ul Senatului, secțiunea Acreditări jurnaliști.

Depunerea cererilor se poate face prin e-mail (presa@senat.ro), prin platforma online.senat.ro sau fizic (de luni până joi, între orele 8:00 – 16:30 și vineri, între orele    8:00 – 14:00) la Biroul presă, imagine și pagină web din cadrul Direcției presă, comunicare și imagine (etaj 5, camera 5017).
Pentru obținerea accesului autovehiculelor în parcarea Senatului, instituția media transmite Direcției presă, comunicare și imagine o solicitare semnată de redactorul-șef sau de directorul instituției de presă.  Fiecare instituție de presă va putea solicita până la 5 permise de acces. Permisul este valabil pe perioada anului în curs și nu este transmisibil. Fiecare solicitare va conține certificatul de înmatriculare al autovehiculului, însoțit de numărul de telefon al solicitantului.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați Direcției presă, comunicare și imagine, Biroul presă, imagine și pagina web, la telefon: 021 414 2713 sau prin e-mail, la adresa: presa@senat.ro.
 
 
 


Go to top