Listă Legislație

Rezultate Cautare

Nr.NumarTitluStadiu
1 L159/2022

Proiect de Lege pentru ratificarea Acordului între Guvernul României şi Guvernul Republicii Moldova privind recunoaşterea reciprocă a diplomelor, certificatelor şi titlurilor ştiinţifice, semnat la Bucureşti, la 23 noiembrie 2021

Inițiatori:

Guvernul României
A devenit Legea nr.174/09.06.2022 publicatã în M.O. nr.567/10.06.2022
Print

L159/2022

Proiect de Lege pentru ratificarea Acordului între Guvernul României şi Guvernul Republicii Moldova privind recunoaşterea reciprocă a diplomelor, certificatelor şi titlurilor ştiinţifice, semnat la Bucureşti, la 23 noiembrie 2021

Număr de înregistrare Senat: L159/2022
Număr de înregistrare Camera Deputaților: PLX45/2022
Adresa: PLX45/2022
Prima cameră: Camera Deputaților
Tip inițiativă: Proiect de lege
Inițiatori: Guvernul României
   
Avizul Consiliului Legislativ: 114/08.02.2022
Procedura de urgență: Nu
Stadiu: A devenit Legea nr.174/09.06.2022 publicatã în M.O. nr.567/10.06.2022
Caracterul legii: Ordinară
Termen adoptare:
Opiniile persoanelor interesate asupra propunerilor legislative aflate în consultare publică: Opinii trimise

Derularea procedurii legislative

Data Acțiunea

- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
- forma iniţiatorului
- expunerea de motive la iniţiativa legislativă
- avizul Consiliului Legislativ
- hotărârea de Guvern
- aviz - Comisia pentru tineret și sport
- aviz - Comisia pentru românii de pretutindeni
- aviz - Comisia pentru știință, inovare și tehnologie
- aviz - Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi
- raportul comisiei sesizate în fond
- forma adoptată de Senat
- adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere
- forma adoptată de Camera Deputaţilor
- adresa pentru exercitarea dreptului de sesizare a Curţii Constituţionale
- adresa pentru forma de semnat pentru promulgare
- forma trimisă la promulgare
- textul tratatului (acordului, convenţiei…) - înainte de promulgare
Go to top