Proiect | Opinie |
L508/2019
Propunere legislativă pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.78/2000 privind omologarea, eliberarea cărţii de identitate şi certificarea autenticităţii vehiculelor rutiere în vederea comercializării, înmatriculării sau înregistrării acestora în România
|
Număr de înregistrare: |
624
|
Data de postare a opiniei: |
18.07.2019 13:38:00
|
De la: |
Civicus Romania
|
|
Textul opiniei: |
Propunerea este adresata TROTINETELOR ELECTRICE, insa pune in pericol categorii vulnerabile de utilizatori de vehicule lente, cum ar fi cea a micilor agricultori care utilizeaza minitractorase sau motocultoare. Obligarea acestor categorii la inmatricularea si trecerea prin RAR a utilajelor este o aberatie cu efecte grave asupra situatiei lor economice. Reglementarea circulatiei trotinetelor ar trebui facuta separat, neavand nicio legatura cu inmatricularea lor si cu Registrul Auto. Proiectul de lege nu rezolva nimic in forma in care este promovat, din contra, face numai rau.
|
|
|
|
L508/2019
Propunere legislativă pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.78/2000 privind omologarea, eliberarea cărţii de identitate şi certificarea autenticităţii vehiculelor rutiere în vederea comercializării, înmatriculării sau înregistrării acestora în România
|
Număr de înregistrare: |
618
|
Data de postare a opiniei: |
09.07.2019 12:55:00
|
De la: |
Lucian Cristea
|
|
Textul opiniei: |
Buna ziua,
Care este scopul real pentru aceast ordonanta?
Pe ce baza si pe ce fisa tehnica vor fi inmatriculate trotinetele electrice in Primarie sau la RAR?
Cum se va proceda pentru inmatricularea trotinetelor ale firmelor contractate de Primaria Municipiului Bucuresti, respectiv Lime sau Flow?
Care este scopul benefic si real al acestei modificari?
Cum vor inspecta la RAR fiecare model de trotineta in parte si in baza a ce act?
Veti inmatricula si bicicletele electrice? Se va merge cu bicicleta la RAR?
|
|
|
|
L508/2019
Propunere legislativă pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.78/2000 privind omologarea, eliberarea cărţii de identitate şi certificarea autenticităţii vehiculelor rutiere în vederea comercializării, înmatriculării sau înregistrării acestora în România
|
Număr de înregistrare: |
617
|
Data de postare a opiniei: |
09.07.2019 12:52:00
|
De la: |
Focariu Dana
|
|
Textul opiniei: |
Nu vad acest proiect decat ca pe o modalitate de a descuraja folosirea trotinetelor electrice. Se folosesc pe timp de vara, atunci cand nu ploua. Sunt mijloace de transport ecologice, o folosesc in drum spre serviciu, pe pista. Daca se va adopta aceasta lege, eu si multi altii suntem nevoiti sa renuntam la ele, putini vor fi cei care isi vor lua concediu special ca sa stea la cozi interminabile sa isi inregistreze trotineta care e folosita o luna sau doua pe an cumulat. Voi alege alt mijloc de transport, evident poluant pentru a ma deplasa la serviciu. Initiativa PNL legata de trotinete era mult mai buna.
|
|
|
|
L508/2019
Propunere legislativă pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr.78/2000 privind omologarea, eliberarea cărţii de identitate şi certificarea autenticităţii vehiculelor rutiere în vederea comercializării, înmatriculării sau înregistrării acestora în România
|
Număr de înregistrare: |
616
|
Data de postare a opiniei: |
09.07.2019 08:14:00
|
De la: |
CRISTIAN GOTIA
|
|
Textul opiniei: |
Deoarece in documentul depus la senat nu sunt detalii...vreau sa stiu: 1. Ce optiuni are o persoana care se deplaseaza pe o trotineta electrica, cu motorul oprit, la un control efectual de un politist ? Poate nu mai am baterie, poate imi place sa fac efort in deplasare, etc 2. Nu era mai importanta reglementarea zonelor permise pentru a circula ? Pe trotuar, pe piste amenajate, pe carosabil, etc ? Si pe fiecare din variante specificat tipul de echipament de protectie si/sau vestimentatie reflectorizanta... 3. Dpmdv se incearca colectarea de noi venituri pt. stat obtinute din taxe la RAR sau primarie, FARA rezolvarea adevaratei probleme...respectiv stabilirea prin lege a zonelor de circulatie. 4. Din multe puncte de vedere un biciclist sau un roller este mai expus sau mai periculos in trafic. Atinge peste 25km/h, nu are control la viteza mare, etc.
|
|
|
|