Site-ul Senatului României folosește href="#">cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform
OUG 13/24.04.2012
și REGULAMENTUL (UE) 2016/679.
OK
Servicii Online Senat
RO
EN
Senatul României
Organizare şi funcţionare
Preşedintele Senatului
Biroul permanent
Grupuri parlamentare
Comisii permanente
Serviciile Senatului
Legislaţie
Constituţia României
Regulamentul Senatului
Regulamentul Şedinţelor Comune
Statutul deputaţilor şi senatorilor
Codul de conduită al deputaților și senatorilor
Ordinea de precădere în cadrul ceremoniilor oficiale a demnităţilor şi funcţiilor publice
Legislaţie Internă
Legea privind statutul funcţionarului public parlamentar republicată
Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Senatului
Regulamentul Intern al funcţionarilor publici parlamentari din structurile de specialitate ale Senatului
Regulamentul intern al personalului din serviciile Senatului
Repere istorice
Senatul in istoria României
Constitutii
Constituţia din 1991
Constituţia din 1965
Constituţia din 1952
Constituţia din 1948
Constituţia din 1938
Constituţia din 1923
Constituţia din 1866
Informații economice
Bugetul Senatului
Cheltuieli lunare senatori
Transparenţa veniturilor salariale
Internship la Senat
Structuri parlamentare
Procesul legislativ
Actualitatea parlamentară
Programul săptămânal
Ordinea de zi în plen
Programul activităţilor externe la Senat
Resurse parlamentare
Controlul parlamentar
Moțiuni
Întrebări / Interpelări / Declaraţii politice
Autoritati si Institutii aflate sub controlul Parlamentului
Stenogramele şedinţelor plenului
Votul în plen
Buletin legislativ
Şedinţele plenului în direct și arhiva video
Urmărirea procesului legislativ
Proiecte de lege și propuneri legislative primite pentru dezbatere și adoptare la Senat
Agenda comisiilor
Lista priorităților legislative ale Guvernului
Afaceri europene
Consultări interparlamentare la nivelul UE
Reuniuni
Adunări parlamentare
APUpM
Controlul Parlamentar (scrutiny)
Documentele transmise de către Comisia Comunităţilor Europene
IPEX
Parlamentul European
Parlamentul European
Parlamentarii români aleşi ca membri ai P.E.
Comunicate de presă ale Europarlamentarilor
Instituţiile UE
Comisia Europeana
Consiliul European
Consiliul de Miniştri
Ombudsman
Curtea de Justiţie
Banca Centrală Europeană
Comitetul Economic şi Social
Comitetul Regiunilor
Curtea Europeană de Conturi
Tratatul de la Lisabona
Relaţii internaţionale
Activităţi multilaterale
Activităţi bilaterale
Activităţi bilaterale
Acorduri bilaterale de cooperare
Grupuri de prietenie
Grupul Pro-America
Proiecte europene
Mențiune juridică
Lista opiniilor exprimate pentru propunerea legislativă
L35/2016 Propunere legislativă pentru completarea Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat
Data Start interval
*
*
Data Sfărșit interval
*
*
Text:
Numar de înregistrare al opiniei:
*
Proiect
Opinie
L35/2016
Propunere legislativă pentru completarea Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat
Număr de înregistrare:
648
Data de postare a opiniei:
10.12.2015 14:05:00
De la:
Mateescu Gaby
Textul opiniei:
Daca tot se vorbeste de venitul minim garantat.........pentru cei care nu au muncit s-au pentru cei care au lucrat fara forme legale............pensia pentru limita de varsta trebuie sa fie T0= venit minim garantat+T1 pensia calculata !!!!! asa se fac discriminari .........muncesti o viata si ai pensie pentru limita de varsta egala cu cea garantata .NU E CORECT!
L35/2016
Propunere legislativă pentru completarea Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat
Număr de înregistrare:
644
Data de postare a opiniei:
08.12.2015 13:57:00
De la:
Culciar Lucica
Textul opiniei:
Asigurarea venitului garantat duce si la nedreptati sociale si favorizeaza nemunca.Asiguri venit minim garantat la o persoana care nu a vrut sa munceasca toata viata lui si la o persoana care are 31 de ani lucrati de dimineata pana seara pensionat anticipat ca nu are varsta de pensionare la limita de varsta dar a ramas fara serviciu la 55 de ani si i s-a terminat somajul si nu si-a gasit serviciu ii dai tot atat .Mi se pare normal sa se dea ajutoare sociale persoanelor cu handicap din nastere,celor care au suferit accidente si au venituri foarte mici pentru ca nu au vechime in munca si pensiile sunt foarte mici dar nu celor care nu au lucrat.Pentru persoane cu handicap dar care pot sa lucreze ar trebui sa li se asigure locuri de munca speciale cu era pe vremuri Cooperativa Munca Invalizilor.Nu se poate ca atatia bugetari sa traiasca numai din taxe si impozite.Trebuie sa creati intreprinderi si servicii care sa produca venituri la Buget.
Adaugă fișier