Acces la informaţii publice
Aveţi dreptul să solicitaţi, în scris sau verbal, şi să obţineţi de la Senatul României informaţii de interes public, în condiţiile Legii nr. 544/2001.

Este posibil ca informaţiile care vă interesează să se afle deja pe pagina de internet a Senatului sau în secţiunea Întrebări frecvente, pe care v-o recomandăm.

Pentru a cere o informaţie în scris, completaţi cererea-tip şi expediaţi-o prin poştă la adresa “SENATUL ROMÂNIEI, Calea 13 septembrie, nr.1-3, Sector 5, Bucureşti”, sau prin e-mail la infopub@senat.ro.

Pentru a solicita informaţii verbal, apelaţi 021 315 89 42 sau, dacă veniţi la sediul Senatului, sunaţi la interior 2709. Funcţionarii publici de la Biroul Relații Publice vor răspunde solicitărilor dumneavoastră.

Dacă vă consideraţi vătămat în privinţa dreptului dumneavoastră de acces la informaţiile de interes public solicitate, puteţi formula o reclamaţie administrativă, folosind, după caz unul dintre aceste modele.
Adresa poştală: Calea 13 Septembrie 1-3, sector 5, Bucureşti, 050711; Centrala: +40 21 414 1111 +40 21 316 0300.
Hartă Site
Go to top
IP