Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Anunțuri

Acreditarea jurnaliștilor pentru sesiunea parlamentară februarie-iunie 2020

Direcția presă, comunicare și imagine informează că, în perioada 16 ianuarie - 31 ianuarie a.c., se primesc cererile de acreditare permanentă pentru accesul în instituție, în sesiunea parlamentară februarie-iunie 2020.
Formularele tipizate de acreditare permanentă se pot descărca de pe site-ul Senatului, secțiunea Acreditări jurnaliști.
Depunerea cererilor se poate face zilnic, de luni până joi, între orele 8.30 – 16.00 și vineri, între orele 8.30 – 13.30, la Biroul presă, imagine și pagină web din cadrul Direcției presă, comunicare și imagine (intrarea A1, etaj 5, camera 5017).
Pentru accesul autovehiculelor în parcarea Senatului din cadrul Palatului Parlamentului, instituția media trebuie să transmită Direcției presă, comunicare și imagine o solicitare semnată și ștampilată de redactorul-șef sau directorul instituției de presă. Fiecare instituție de presă va putea accesa până la 5 permise de acces auto. Permisul de acces auto este valabil pe perioada anului calendaristic și nu este transmisibil. Fiecare solicitare va conține numărul de înmatriculare al mașinii și va fi menționat un număr de telefon al persoanei responsabile.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Direcției presă, comunicare și imagine, respectiv Biroului presă, imagine și pagina web, la tel: 021.414.27.13 sau prin
e-mail: presa@senat.ro.


Go to top